onsdag 28 november 2012

Letar efter mina gamla bloggvänner

Jag har bloggat förr. Under olika namn och olika bloggar. Jag hade många fina vänner som jag har saknat. Dom stöttade mig när jag hade det svårt. Många värmande ord. Dom var med mig under mina stressperioder, mina depressionsperioder, kampen mot mina kilon med mera.

Jag har ibland kikat in på deras sidor och läst lite. Tyvärr kommer jag inte ihåg alla, men jag hittade en lapp häromdagen där jag har skrivit upp mångas namn. Ska bli kul att se hur många som fortfarande håller på.

Här är några av mina gamla bloggvänner;
Pusselbiten, Weiken, Fröken M, Vicke, Ellis, Erie, Tweety, Syren, Kaffehörnan, Ninja, Min myshörna, A, Elin Markusson, Shibby, Nett, Kin@, Twiggy, Fenixmona, Farfar Hebbe och några till jag inte kommer ihåg namnen på just nu.

Jag hoppas på återseende med mina gamla vänner och jag ser också fram emot att få fler nya vänner här.

Och att komma igång med bloggandet igen känns så skönt, jag har skrivit så många blogginlägg i huvudet under dom här åren jag inte bloggat.

Kramar från Starling =)






1 kommentar:

  1. Men hej!
    Här har du en ny kompis!
    Väldigt intresant blogg.Ja det är bra att skriva av sig och det är det som gör att hjärnan håller igång-Själv är jag 68.(tror jag)
    Du frågar hos Mona om katter inte behöver vatten.Jo visst gör dom det.Ställ fram en skål med vatten så får du se!
    Jag har två sötnosar.
    Vänligen,Inger i Örebro

    SvaraRadera